بهترین راهنمای شرکت طراحی سایت - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

امروزه با رشد و توسعه قالب‌های وردپرسی طراحی سایت با وردپرس فوق‌العاده سریع و کم هزینه و یا رایگان صورت خواهد گرفت. به طوریکه شما به سایت‌های فروشنده قالب مراجعه کرده و با تماشای پیش‌نمایشی از قالب‌ها، قالب مدنظر خود را انتخاب و خریداری می‌کنید و یا اینکه با ورود به بخش قالب رایگان وردپرس در همیار وردپرس، قالب‌های رایگان فارسی شده را به رایگان دریافت نمایید و سپس در سایتتان آن قالب را بارگذاری می‌نمایید.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

آیا بعد از طراحی سایت خدمات پشتیبانی هم دریافت می کنیم؟

رعایت کلیه استاندارهای طراحی سایت ریسپاسنیو و اجرای صحیح و بدون نقص سایت در انواع گوشی های موبایل با تمامی امکاناتی که به راحتی در اختیار کاربر قرار می گیرد شانس خرید از فروشگاه شما را بسیار بالا خواهد برد.

بعد از ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، تا چه زمانی از من پشتیبانی میشود؟ تیم طراحی سایت کاسپید بعد از طراحی کامل سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه میدهد.

در این مقاله با مفهوم طراحی وب سایت تعاملی و بعدهای آن آشنا شدید. همچنین، نگاهی به مزایای این روش طراحی سایت هم داشتید و دانستید که به طور کلی با داشتن یک سایت تعاملی هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربر دوست‌داشتنی‌تر خواهید بود؛ با این وجود شاید هم‌چنان در انتخاب طراحی تعاملی وب سایت تردید داشته باشید.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

امکان توسعه وب از نظر برنامه‌نویسی و اضافه کردن قابلیت‌های بیشتر در هر زمان

طی سال های اخیر و شرایط موجود در دنیا به دلیل بیماری کرونا، تجربه ثابت کرد، کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین ندارند محکوم به شکست هستند. همچنین اگر فعالیت کسب و کار شما بر روی پلتفرم های دیگر مثل تلگرام و اینستاگرام و .

در این مقاله به بررسی فروشگاه‌ساز ووکامرس که روی وردپرس نصب می‌شود پرداخته‌ایم. با دانستن این موضوع که...

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در این سایت ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

اگر سایت شما تنها، یک سایت شرکتی است که اطلاعات چندانی در آن رد و بدل نمی‌شود می‌توانید از طراحی فوتر سنتی استفاده کنید. در طراحی فوتر سنتی تنها چند لینک به قسمت‌های مهم‌تر سایت داده می‌شود و آدرس و شماره تلفن سایت در آن قرار می‌گیرید. در فوترهای سنتی حقوق مادی و معنوی سایت به مخاطبین تذکر داده می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خدمات طراحی سایت اختصاصی به آن توجه کنید، این است که حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید تا سایت شما را به بهترین شیوه کدنویسی کنند. همچنین کدنویسی باید تمیز و بر اساس اصول سئو باشد.
از طرفی تولید محتوای هدفمند و مفید باعث جلب رضایت هر بیشتر گوگل و بهبود سئوی سایت شما هم خواهد شد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این این سایت وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

تا کنون به المان‌هایی که باید در فوتر قرار گیرد اشاره داشتیم؛ اما چگونه این المان‌ها را در کنار هم قرار دهیم که لینک منبع مخاطبین از دیدن آن لذت برده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند؟

نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، با خرید قالب پولی و دست بردن در کدهای آن، قالب را توضیحات بیشتر در سایت‌های مختلف به صورت رایگان قرار می‌دهند.

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط این مجموعه، سهولت در کار با پنل سایت می باشد.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

فروشگاه: این صفحه را زمانی باید بسازید که قصد دارید در سایت خود چیزی بفروشید.

در صورتی که تصمیم به طراحی سایت گرفته‌اید، به شما تبریک می‌گوییم.

استفاده از قالب‌های چندمنظوره وردپرس و خرید آن برای صاحبان وبسایت به‌صرفه است زیرا با خرید یک قالب می‌توانند طرح‌های مختلفی را برای یک...

قبل از اینکه سایت را راه‌اندازی کنیم، زمانی را صرف بررسی و اطمینان از عملکرد بهینه سایت می‌کنیم.

در پرتال، شما یک قالب پیش فرض برای وب سایت یا فروشگاه خود انتخاب می‌کنید، محتوای این قالب را با توجه نیاز و سلیقه خود ویرایش دهید و سپس دامنه اختصاصی خود را به این وب سایت متصل می‌کنید. به همین راحتی و ظرف چند روز وب سایت شما ساخته می‌شود.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.

Report this wiki page